Tornem amb mes coses, va. Aquesta vegada he tornat a escollir una imatge de Spyro (Us enrecordeu? Si... ) i he trigat al voltant de 3 hores per un error de previsió: Aquesta imatge tenia masses ombres!

Peró ja estava fet quan vaig començar i no podia fer-ne enrere. La imatge es de Razzek i la textura la he tret de la galeria de Deviantart, pero ara mateix no recordo la font...

Originalment volia fer un élite, pero no en vaig trobar cap line-art i el sistema per a passar-ho a linees a través de Photoshop no m'acava de convencer, així que vaig provar amb Cortana. El resultat va ser el mateix, així que Deviantart i a la saca.

M'agraden aquestes fitxes "lliures". A veure si per a la següent puc tornar a escollir d'un altre joc.

Ah! I he aprovat el segon exàmen, el de trapping i la resta. No tinc ni idea amb quina nota, i sincerament, prefereixo no saber-ho. xDDDD No vull jugar amb la sort... XDD

About

Te quiero, mi lobito