Això es el que estic fent, un "break" perque porto desde les 7 estudiant com un brecol i amb només 5 hores de son! (I les que porto enrraderires...) Aprofito per comentar unes quantes cosses, pujo el material, i m'en torno a seguir estudiant.

Aquesta es la camiseta! La portaré el diumenge per ensenyar-ho a uns amics, pero ha quedat la mar de mona al final! Jo ja tenia por de que em sortís malament. Soc dolent amb aquestes coses.

Per cert, ja tinc la nota de la segona part de l'exàmen: Un 8! Mare meva, i jo que em pensava que ho tenia tot malament! Flipo en COLORS!

A veure si segueix la ratxa. Em torno a fer un repàs final. Fins aviat!

PD: Genial. U_U No tinc instal·lat el corrector de català. Que a ningú li plorin els ulls...

PD2: Anda! Ubuntu sap llegir els PostScript... Ja us explicaré de que es tracta...

About

Te quiero, mi lobito